Wil jij dit ook? Schrijf je hier in!
dinsdag 17 september 2024
Blijft overtuigen een zware opgave?
Mis je structuur in je verkoopsgesprek?
Ben je te weinig bezig met prospectie en groei?
Ontbreekt het je aan strategie en methodiek?
Haal je niet het gewenste cijfer?
Blokkeren onderhandelingen vaak op ego en principes?
Hou jij je binnen jouw organisatie krampachtig vast aan structuren en denkbeelden waarvan je eigenlijk weet dat ze niet meer van deze tijd zijn?
We worden vandaag meer dan ooit met een veranderende realiteit geconfronteerd waardoor we verplicht zijn om ons aan te passen om goede resultaten te kunnen bereiken.
Elke dag hoor je bedrijven hun beklag doen en hun frustraties uiten, elke dag zie je hoeveel bedrijven het niet halen en ten onder gaan. In veel gevallen door te doen wat ze jaren geleden aan het doen waren, door te werken zonder structuur of voorbereiding en door niet mee te evolueren met de nieuwe manier van zakendoen en verkopen.
Droom je er als ondernemer ook regelmatig van om in 1 zin je product aan de man te brengen? Hoe cool het zou zijn als je jezelf ‘zonder te stoefen’ in de spotlights zet?
Na 1 dag van intensieve training ga je naar huis met een compleet verhaal rond jouw bedrijf. Je weet wat voor je bedrijf interessant is. Welke tools jij als ondernemer inzet, zonder geldverlies. Je communiceert als een pro over jezelf en over jouw merk. Je kent de stappen van een verkoopgesprek, je leert omgaan met bezwaren en de psychologie van je prospect te doorgronden. Kortom, je bent een betere verkoper.
9.00 – 12.00
> De kracht van personal branding
> Perceptie en communicatie
> Storytelling en pitchen
> Waarom jij en niet je concurrent?
12.00 – 13.00
Lunch
13.00 – 17.00 u
> Een doelgericht salesgesprek
> Omgaan met bezwaren
> Onderhandelingstechnieken in de praktijk
> Rollenspellen – durf uit je comfortzone treden
VOOR WIE?
Voor iedere ondernemer, bedrijfsleider, interne of externe sales, adviseur, project of account manager die op zoek is meer, beter en sneller verkopen, ongeacht de grootte van de onderneming.
WIE GEEFT DEZE OPLEIDING?
Pascale De Snijder, sales and business partner bij BRANDSTORY, (bv BOX32) en Sabine Thielemans, strategy and business partner organiseren samen deze SalesBootcamp.
Wanneer?
De eerstvolgende SalesBootcamp is 17 september 2024
- SalesBootcamp volledige dag.
- Wij verwelkomen je vanaf 8.30 u met koffie en thee.
- Wij starten om 9.00 u
- Wij voorzien een heerlijke en gezonde lunch
- Wij sluiten samen af met vraag en antwoord.
- De sessie eindigt om 17.00 u.
- Taal: Nederlands
FAB RIK
Rik Woutersstraat 36 A
2800 Mechelen
Parkeren: Grote Markt of Veemarkt
Wij focussen de aandacht in de eerste plaats naar de klant – dus niet naar je product. Wij leren jou de taal van de klant te spreken.
- Verkopen is in de eerste plaats communiceren. Een verkoopgesprek is van begin tot einde een communicatie-traject.
Deze SalesBootcamp heeft alles te maken met effectief communiceren, de juiste stappen bewandelen in een verkoopgesprek, bezwaren behandelen en dan hebben we het niet over “het goed kunnen uitleggen”.
- Deze SalesBootcamp van Brandstory is zeer interactief en totaal gericht op meteen toepassen. Zowel Individuele begeleiding als de samenwerking met gelijkgestemden in de groep vinden wij zeer belangrijk tijdens deze opleiding.
- Met Brandstory leer je hoe je vertrouwensrelaties met je klanten kan opbouwen. Pas als de klant vertrouwen heeft zal hij kopen. Wij leren je meer, beter en sneller verkopen zodat de klant bij jou koop en niet naar de concurrentie stapt.
01
MEER RUST, BETERE RESULTATEN
BrandStory begeleidt je verkopers en managers persoonlijk. Met opleidingen op maat. De focus ligt op minder druk en meer rust. Zo krijg je automatisch betere resultaten.
02
BETER VERKOPEN KAN JE LEREN
BrandStory geeft je verkopers salestraining om beter te leren omgaan met klanten en collega’s. En om je bedrijfsresultaten te verhogen.
03
ALTIJD RUIMTE VOOR VERBETERING
BrandStory werkt met eenmanszaken, grote multinationals en elk bedrijf daartussen. Eén op één of in groep. En mee de baan op als het moet.