Businesstraject


Businesstraject

Samen met BrandStory je bedrijf (weer) op de rails zetten:

 

Als ondernemer hou je 10 ballen tegelijk in de lucht. Dag in, dag uit. Zie jij het bos door de bomen even niet meer? Heb je nood aan een objectieve kijk, feedback, structuur of gewoon ‘getting things done’? Acute problemen aanpakken of lange termijnstrategieën uitwerken en implementeren, brainstormen of een onderhandeling voorbereiden? Laat het ons weten. Na een eerste verkennend gesprek detecteren wij je noden en uitdagingen, maken we een actieplan op maat en gaan we samen aan de slag. Want bij ons gaat het over jou!

Inhoud

Hoe het traject wordt ingevuld, hangt natuurlijk af van je concrete situatie en is dus altijd maatwerk.

Mogelijke vragen en opleidingen die aan bod kunnen komen (zie ook de inhoud van onze ‘korte trainingen’):

 

1. Business audit

Wie zijn je klanten? Hoe zit je bedrijf in elkaar? Hoe zit de sector in elkaar? Hoe werken je concurrenten? Waarom kopen mensen je product of dienst? Waarom niet? Hoe weerspiegelt zich dat in je cijfers? Samen nemen we de stand van zaken van je bedrijf onder de loupe, de uitdagingen of conflicten waar je mee geconfronteerd wordt, de richting die je uit wil en welke stappen je daartoe kan nemen.

2. Groei- en beslissingsprocessen

Wil je groeien maar weet je niet hoe? Raak je moeilijk uit de startblokken, wat je ook probeert? Of ben je inmiddels een gevestigde waarde in je sector maar blijf je toch ter plaatse trappelen? Stel je bepaalde beslissingen uit? Weet je niet wat eerst aanpakken?

3. Juridische ondersteuning

Wil je eindelijk eens werk maken van Algemene Voorwaarden? Een samenwerkingsovereenkomst die moet worden geredigeerd of nagekeken?  Een briljant plan waarvan je niet weet of het ook juridisch steek houdt?”

4. Branding

Waar staat je merk voor? Hoe pas je dit consequent toe in je bedrijf? Hoe maak je je branding beter of sterker? Welke communicatiekanalen zet je in?

5. Marketingplan

Hoe vertaal je je businessplan naar een concreet marketingplan?

6. USP

Je ‘Unique Selling Proposition’: wat maakt je bedrijf uniek? Of beter: waarin ben je beter dan de rest? En waarom?

7. Aanbod

Zijn er producten, diensten of partnerships die beter bij mijn bedrijf passen dan  anderen? Hoe zorg je dat je klanten je aanbod naar waarde schatten?

Praktisch

  • Standaardtraject 3 maanden
  • 6 sessies (2 x 2u per maand)
  • één op één, inhoud ifv noden
  • in de kantoren van BrandStory, online of in company
  • prijs: 3.600 € (excl. BTW) – 30% indien KMO-portefeuille

Maatwerk: contacteer ons!

 

En wat na dit Businesstraject?

Je hebt opnieuw grip op je zaak. Je weet welke richting je uitgaat. Maar je moet er ook voor zorgen dat je inspanningen niet verloren gaan. Waarom niet nog even langer met ons afstemmen? Er is tijd voor een antwoord op al je vragen, voor het uitdiepen van actieplannen, voor het verder bouwen op de aangelegde basis, … noem maar op.

Neem een kijkje op https://brand-story.be/opvolg-traject/

error: Content is protected !!