Mistery visit


Mystery Visit

Je zit als ondernemer niet elk moment van de dag met je – spreekwoordelijke – neus op je medewerkers. Maar je wil uiteraard wel een objectief beeld van de service en klantvriendelijkheid van je onderneming. Daar kan een (anonieme) screening door een onafhankelijke professional je bij helpen!

BrandStory neemt volledig incognito als potentiële klant telefonisch contact met je verkoopafdeling, je klantendienst of een bepaalde medewerker (Mystery Calling) of brengt een anoniem bezoek aan je winkel en voert een inhoudelijk gesprek met een medewerker (Mystery Shopping). Aan de hand van een aantal vooropgestelde criteria en vragen peilen we naar klantvriendelijkheid, verkoopvaardigheden en professionalisme.

Na afloop ontvang je een verslag met onze vaststellingen en, indien nodig, aanbevelingen voor verbetering.

Voor wie?

De techniek ‘Mystery visit’ kent vele toepassingen, zowel in de retail als daarbuiten. Of het nu gaat om de screening van een keukenwinkel, een fitnesszaak een bouwbedrijf, een beautysalon, een multi-merkenkledingzaak of een restaurant, je kan op ons rekenen

Als ‘Mystery visitors’ beantwoorden wij al jouw vragen, zoals bijvoorbeeld:

  • Hoe heb je het bezoek beleefd?
  • Zou je terugkomen?
  • Zou je het bedrijf of de organisatie aanbevelen bij anderen?
  • Hoe zat het met de hygiëne?
  • Wat vond je van de kwaliteit van de geboden service?
  • Wat ging er goed en waar liggen verbeterpunten?
  • Is de zaak voor iedereen toegankelijk, bijvoorbeeld ook voor rolstoelgebruikers?
  • Wat vond je van de verkooptechnieken van de verkoper?
  • Biedt jouw personeel oplossingen?
  • Draait het hier anders als de manager of zaakvoerder niet aanwezig is?
    Geeft jouw personeel blijk van motivatie?
error: Content is protected !!